Hymn żeńskiej drużyny hokeja na trawie :)

19 grudnia, 2008 at 3:59 pm 2 Komentarze

No i był kolejny konkursik x)

Trzeba było wymyślić hymn żeńskiej drużyny hokeja na trawie 😉

Do wygrania był „Chak de! India” 🙂

Indie pięknym krajem są, dyscyplin sportowych mają ze sto.
Jedną z nich jest hokej na trawie, gdzie nawet dziewczyny znajdą swe powołanie.
Są jak tornado, prą do przodu, zwycięstwo przynieść chcą dla narodu.
Pokonać przeciwnika to niełatwa sztuka, przecież każdy to wie, ale zaciekle do boju dziewczyny prą, tak, że kibice na miejscach wstrząśnięci są.
Ale wszyscy niepewni, z nerwami wstają, zalega cisza i się nadymają, wstrzymują oddech…. a dziewczyny dalej grają swój mecz, bo to wielka rzecz jest, żeby wygrać taki mecz.
A to mecz hokeja na trawie, w którym niełatwe zadanie: strzelić bramkę i zwyciężyć, ale dziewczyny chcą przeciwnika przezwyciężyć.
Ref:
Chak de! Chak de! Śmiało!
Na was liczy ludzi niemało!
I się nie przeliczy, bo przecież dziewczyny zwyciężą i wygrają mecz ten niesamowity!
Chak de! Chak de! Chak de!

Entry filed under: Bez kategorii.

Zagadka x) Forum o Rani :)

2 Komentarze Add your own

  • 1. ...... xxx  |  23 marca, 2009 o 2:58 pm

    hmm . wchodząc na twój blog zauważyłam że nazwałaś go
    „moje myśli, moje słowa ….. ” . Czy przypadkiem inny blog o tematyce bollywood nie posiadał takiej nazwy? To było może rok temu, ale ta nazwa kojarzy mi się z tamtym blogiem.
    pozdrowienia
    X

    Odpowiedz
  • 2. sabcia2103  |  23 marca, 2009 o 5:43 pm

    Bardzo możliwe, ja jednak się z blogiem o takiej nazwie nie spotkałam jeszcze 🙂

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Strony